سوپر لیچر ورژن 2.1 – انتقال و لیچ فایل

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

http://s6.picofile.com/file/8245175026/superleecher.jpg

لینک دانلود:

http://s7.picofile.com/file/8245175076/superleecher_s1i2n3a4_loxblog_com.zip.html

آموزش نصب وتوضیح:

superleecher برنامه ای تحت وب است که با زبان PHP نوشته شده است که برای انتقال یا به نحوی لیچ کردن فایل ها بکار میرود. مهمترین مزیت این روش انتقال فایل بدون دانلود و آپلود است که مستقیما از هاستی به هاستی دیگر منتقل میشود که سرعت بالا را برای شما به ارمغان می آورد ؛ مثلا فایلی با حجم 500 مگ را در کمتر از 10 ثانیه منتقل میکند.

در ورژن 2.1 هسته سوپر لیچر از نو بازنویسی شده کرده و با حداکثر سرعت فایل های شما را منتقل میکند.

سوپر لیچر که ادامه پروژه سوپر آپلودر است در این نسخه تغییرات اساسی کرده که شامل :

1- نصب آسان بدون نیاز به ویرایش اسکریپت

2- محافظت در برابر حمله ها و نفوذ ها

3- حفظ پسورد با ذخیره اطلاعات در کوکی

4- گزارش ورود های خطا

5- استفاده از سایر پروتکل ها مثل ftp و https

6- محدود کردن لیچ فایل با پسوند های مجاز

7-افزایش سرعت در انتقال

و …

 

در این نسخه اطلاعات رمز عبور و موارد امنیتی بصورت کوکی ذخیره میشود تا دسترسی را محدود سازد ، بدین شیوه در صورت وارد کردن رمز تا 10 دقیقه بعد بدون وارد کردن مجدد رمز میتوانید وارد شوید. همچنین برا جلوگیری از آپلود شل پسوند فایل های مجاز را محدود کردیم که شما در صورت نیاز میتوانید به اسکریپت مراجعه کنید و در خط 16 پسنود های فعلی را ویرایش کنید.

در نهایت برای سهولت در استفاده نصب آسان آن را آماده کردیم ، به این صورت که دیگر احتیاجی به ویرایش اسکریپت نیست ، برای نصب باید اقدامات زیر را انجام دهید :

1- ابتدا اسکریپت را از لینک انتهای صفحه دانلود کنید و در هاستتان آپلود کنید و آن را از حالت فشرده خارج نمایید.

2- آدرس اسکریپت را وارد کنید را اجرا شود ، مثلا اگر اسکریپت را در مسیر اصلی هاستی با آدرس etclub.ir قرار دادید باید آدرس etclub.ir/superleecher-installer.php را وارد کنید. در نهایت با صفحه زیر مواجه میشوید که مجوز اسکریپت را یادآوری میکند . برای ادامه می توانید بر دکمه I Agree And Install کلیک کنید:

http://s7.picofile.com/file/8245175042/superleecher_1_300x195.jpg
 

3- پس از آن وارد صفحه زیر میشوید که از شما ایمیل و رمز عبور درخواست میکند ، اطلاعات را وارد و دکمه send را بزنید :

http://s6.picofile.com/file/8245175050/superleecher_2_300x195.jpg

 

4- حال وارد صفحه ای میشوید که پیغام با موفقیت نصب شدن را به شما نشان میدهد . تبریک شما سوپر لیچ را با دو حرکت نصب کردید. در آخر پس از لحظاتی به صورت اتوماتیک به پنل ورود به سوپر لیچر منتقل میشوید که از شما ایمیل و کلمه عبور درخواست میکند .

 

همچنین برای لیچ کردن شما میتوانید براحتی اقدام کنید ، کافیست مراحل زیر را طی کنید :

1- آدرس سوپر لیچر را که پس از نصب به etclub.ir/superleecher.php تغییر کرده است را وارد کنید و ایمیل و رمز عبوری که تعیین کرده بودید را وارد نمایید.

2- در مقابل Adress میتوانید آدرس فایلی که قرار است به هاست فعلیتان لیچ کنید وارد کنید ، اگر مایل به تغییر نام این فایل در هنگام لیچ هستید می توانید از قسمت rename نام مورد نظر خودتان را وارد کنید و در غیر این صورت قسمت rename را خالی بگذارید. در نهایت بر دکمه send copy کلیک کنید.

3- در صورت مجاز بودن پسوند فایل و درست بودن آدرس ، فایل مورد نظر به هاست شما و در مسیری که سوپر لیچر قرار دارد منتقل میشود و در نهایت شما پیغام با موفقیت آپلود شدن را می توانید ملاحظه کنید ، همچنین در انتهای صفحه لینک فایل لیچ شده را میتوانید ملاحظه کنید.

 

توصیه میشود برای افزایش ضرایب امنیتی نام فایل را تغییر دهید و در صورت نیاز به تغییر رمز کافیست اسکریپت را باز کنید و ایمیل را در خط 13 و رمز عبور را در خط 14 ، همچنین یک عبارت تصادفی و بدون معنی را بحای عبارت موجود رد خط 15 وارد کنید.

درصورتی که فردی احیانا به پنل سوپر لیچر دسترسی پیدا کند با وارد کردن رمز عبور و یا ایمیل اشتباه اطلاعتی نظیر آی پی ، مرورگر ، سیستم عامل ، نسخه مرورگر ، رمزی که وارد کرده ، ایمیلی که وارد کرده و … به ایمیل شما ارسال میشود و شما را آگاه میسازد.


طراحی چت روم


بازدید : 8215 | تاریخ : جمعه 11 / 1 / 1395 ساعت : 1:32 |
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: