چند سرگرمی باحال با (Google)

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دریافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار گلریـز وبـــ در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

http://s7.picofile.com/file/8266649850/1000.jpg

نکات:

1.Do a barrel roll
می خواهید کمی صفحه خود را چرخش دهید ؟ با سرچ Do a barrel roll در گوگل یک نوع چرخش را در کادر جستجوی گوگل و کل صفحه وب مشاهده می کنید و چرخش به صورت عقربه های ساعت ( کامل 360 ) انجام می شود.

2. Pacman
احتمالا بازی کلاسیک و محبوب Pacman که در همه زمان ها و دوره ها بازی شده است و هنوز هم به عنوان یک بازی لذت بخش در سال پیش بود. اگر شما همیشه می خواستید که این بازی را انجام دهید اما تا حالا آن را امتحان نکرده اید شما کافی است که کلمه Pacman را در گوگل جستجو کنید و سپس یک نسخه بازی Pacman را بازی کنید

3. Askew
اگر دوست ندارید کارهایتان را در تقارن انجام دهید؟ این سرگرمی برای شماست. با جستجوی Askew به عنوان یک عبارت، کل صفحه وب اُریب و یا کج به ( سمت راست ) می شود.

Atari breakout.4
شما برای دسترسی به این بازی باید در قسمت جستجو تصاویر گوگل عبارت Atari breakout را جستجو کنید. وقتی شما ای عبارت را سرچ کردید یک صفحه بازی باز شده که می توانید با یک سطح صاف که کنترلش می کنید و با یک توپ ، مربع و مستطیل هایی ( که در واقع همان تصاویر باز شده اند و وقتی شما روی یکی از آن ها موس خود را نگه دارید اندازه تصویر را نشان می دهد ) که در بالاتر قرار دارد از بین ببرید، در حالی که گاهی اوقات سرعت برگشت این توپ زیاد می شود. اگر شما موفق به پایان بازی شوید، جستجو به طور خودکار به نتایج حاصل از جستجو تصویر هدایت می شوید.

Zerg rush.5
این یک به سرگرمی به خصوص و باحال است. با جستجو عبارت Zerg rush نتایج جستجوی شما نمایش داده می شود اما ناگهان از همه طرف توسط انبوهی از حروف O مورد حمله قرار میگیرید. و شما می توانید با چندین بار کلیک بر روی آن ها نابودشان کنید. بازی به پایان می رسد زمانی که نتایج جستجو نابود شوند، یا زمانی که شما تمام حروف O را نابود کنید. امتیاز بالا را هم می توان به راحتی به اشتراک گذاشت.

6. Google in 1998
تقریبا همه چیز ساده تر، گوگل آغاز به کار فروتنی در سال 1998 داشت. می خواهم بدانید که چگونه محبوب ترین موتور جستجو در سال 1998 نگاه کنید و ببنید که در آن زمان چگونه بوده ؟ از عبارت Google in 1998 استفاده کنید و به عنوان یک جستجو، در زمان سفر کنید.

7. Flip a coin
مهم نیست که چقدر اختلاف بین یک موضوع است (بزرگ یا کوچک ) ، آن را همیشه می شود توسط یک سکه و شیر یا خط کردن حل کرد. و به لطف این سرگرمی گوگل، شما حتی نیازی به یک سکه در جیب تان برای شیر یا خط کردن هم ندارید. فقط کافیست عبارت بالا را جستجو کرده و یک سکه را می بینید که آیا شما باید یا شیر یا خط را انتخاب کنید سپس گوگل برای شما شیر یا خط را انجام می دهد.

8. Roll a die
بازی های متعددی وجود دارند که نورد در آن ها همیشه با شش وجه از اعداد ( تاس ) صورت می گیرد. حالا گوگل برای شما تاس می اندازد که باعث می شود بازی باحال تر شود. شما هم این کار را حتما امتحان کنید و عبارت Roll a die را جستجو کنید تا به شما یک عدد تصادفی از 1 تا 6 بدهد.

9. Google gravity ( جاذبه از نوع گوگل )
حتی محبوب ترین موتور جستجو جهان هم نمی تواند از نیروی گرانش فرار کند، و این موضوع کاملا با این سرگرمی مشهود است. عبارت بالا را تایپ کنید و بر روی اولین نتیجه جستجو کلیک کنید. شما خواهید دید که تمام عناصر صفحه وب ( UI ) به لطف گرانش فرو می ریزند.

10. Blink HTML
آیا دوست دارید نتایج جستجوی شما را به شما چشمک بزنند؟ ممکن کمی عجیب به نظر برسد، اما آن را در واقع این هم یک سرگرمی باحال دیگه از گوگل است. استفاده از Blink HTML عنوان رشته جستجو که باعث میشود تمام تکرار کلمات Blink و HTML در نتایج جستجو شروع به چشمک زدن کنند.

11. sqrt(cos(x))*cos(500*x)+sqrt(abs(x))-0.4)*(3-x*x)^0.1
نه، اشتباه نکنید این عبارت ریاضی به ظاهر پیچیدهی اشاره شده در بالا یک مسئله تصادفی نیست. در واقع، وقتی این عبارت را که یک نمودار رسمی است، در گوگل جستجو کنید ، شکلی مثل یک قلب نمایش داده می شود. باور نکردنی است مگه نه ؟ اگر باور نمی کنید عبارت (SQRT (COS (X)) * COS (500 * X) + SQRT (ABS (X)) – 0.4) * (3-X * X) ^ 0.1 را جستجو کنید و خودتان ببینید.

Answer to life the universe and everything .12
اگر کسی به دنبال معنای موضوعاتی مانند زندگی و جهان و جواب آن را بسیار پیچیده فرض می کنید. اما در واقع پاسخ آن بسیار ساده است، اگر شما سعی می کنید در گوگل به جواب خود برسید. این سرگرمی قصیده ای از سواری مجانی در کهکشان که نوشته شده توسط داگلاس آدامز است. همچنین در زمانی که شما این عبارت را جستجو می کنید ماشین حسابی نمایش داده می شود که میتوان در محاسبات نیز از آن استفاده کرد

13. whats my ip
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد تا آی پی خود را لازم داشته باشید اما ندانید از کجا باید به آن دسترسی پیدا کنید حال گوگل کار شما را راحت می کند شما با جستجو عبارت whats my ip می توانید آی پی خود را مشاهده کنید به همین راحتی !!!


طراحی چت روم


بازدید : 6815 | تاریخ : پنج شنبه 18 / 6 / 1395 ساعت : 8:54 |
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: